top of page
  • Cu cât timp înainte trebuie să rezerv sala?
    Pentru a prinde cele mai frumoase date în perioada estivală mai-septembrie, se recomandă cu minim 10-12 luni înainte, pentru evenimentele mai mari de 100 de invitați. Ce ține de cele până la 100 de invitați, recomandăm cu minim 6-8 luni înainte.
  • Cum putem rezerva data?
    Data evenimentului se rezervă doar la semnarea contractului. Acest lucru este posibil atât fizic, cât și online.
  • Se permit artificiile reci în sală?
    Artificiile reci se permit doar în exterior, ele trebuie obligator să fie însoțite de o persoană autorizată și asumată. Se procură doar de la companii autorizate și se respectă tehnica securității. În interiorul sălilor nu se permit.
  • Ce se întâmplă dacă vor fi prezente mai puține persoane decât nr. minimal stabilit în contract?
    Un sfat ar fi ca să invitați un număr mai mare decât cel minim stabilit cu aproximativ 20% pentru a vă asigura. Conform contractului, oaspetele achită toată suma necesară pentru nr. minimal de invitați stabilit inițial.
  • Este obligatoriu de asigurat masă prestatorilor de servicii?
    Da, deoarece la fel ca și oaspeții, ei sunt alături de voi pe tot parcursul evenimentului, uneori chiar mai mult. Respectiv la eveniment ei nu au o pauză de masă ca să poată merge înafara restaurantului.
  • Este permis să venim cu produsele proprii cum ar fi cafea, fructe, cocoș de casă, icră roșie?
    Nu este permis. Tot ce ține de produse alimentare ne ocupăm noi, totul trebuie să fie cu certificat de calitate, și, desigur, pentru noi la fel de mult contează ca produsele să fie calitative, respectiv colaborăm cu cei mai buni furnizori de produse de pe piață.
  • Ce servicii se pot lua de la alți prestatori?
    Candy Bar-ul, tortul, băuturile clasice alcoolice și non-alcoolice. De asemenea, tot ce ține de programul artistic: muzica, foto, video, moderator, decor, animatori etc.
  • Cum și când trebuie livrat Candy Bar-ul și tortul la restaurant?
    Tortul și Candy Bar-ul trebuie să fie livrate obligatoriu în mașină frigorifică, însoțite de certificatul de calitate. Se aduc la Restaurant în ziua evenimentului până la ora 15. Tortul trebuie să aibă de la 4 până la 6 grade Celsius. Dacă evenimentul începe mai devreme de 15, atunci cu cel puțin 2h înainte de eveniment. Restaurantul verifică temperatura tortului. În caz de neconformități își rezervă dreptul de a nu primi aceste servicii.
  • Cum și când trebuie aduse băuturile la restaurant?
    Băuturile alcoolice și non-alcoolice trebuie să fie însoțite de certificat de calitate, bon sau factură, iar cele spirtoase de timbru de acciz moldovenesc. Se aduc la restaurant cu o zi înainte de eveniment, de la ora 9 până la 13, este foarte important de a respecta acest interval. Băuturile din Transnistria nu sunt permise.
  • Este permis ca Fourchette-ul sărat/Cocktail Bar/Cheese Bar să fie aduse de la alt furnizor?
    Conform regulilor noastre interne și a normelor igienico-sanitare, nu este permis ca Fourchette-ul sărat, Cocktail Bar și Cheese Bar, să fie aduse în localul nostru. Ne străduim să menținem un mediu curat și sigur pentru toți clienții noștri, de asta noi vă putem oferi toate aceste servicii adiționale.
  • Ce se întâmplă cu bucatele la final de eveniment?
    Deja nu prea se practică luatul bucatelor la caserolă, luând în considerare că au stat câteva ore bune pe masă. Însă, dacă comandatarii și oaspeții acestora solicită, ospătarii ajută cu strânsul bucatelor în caserole cu excepția: peștelui slab sărat, legumelor și salatelor.
  • Putem veni următoarea zi după eveniment pentru a lua lucrurile personale (de ex. flori, cadouri, băuturile rămase etc.)?
    Toate lucrurile personale se iau la sfârșitul evenimentului, atunci se oferă totul conform actului de primire-predare, întrucât noi nu păstrăm răspunderea pentru acestea după eveniment.
  • Pot lăsa bani la restaurant ca să achitați voi decorul, colacii, tortul, baloanele?
    Toate serviciile trebuie luate în primire de comandatar sau coordonatorul de evenimente care este la curent cu toate detaliile stipulate în comandă, pentru a vă asigura că totul coincide atât cantitativ cât și calitativ. Restaurantul nu se ocupă de achitare.

Întrebări frecvente

Aici puteți găsi răspunsul la cele mai frecvente întrebări, iar dacă întrebarea ta nu se
regăsește printre ele, sună-ne ca să afli răspunsul +373 60 833 833

bottom of page